Domů / Obchodní podmínky
Výrobci
Články
    Nevíte si s něčím rady?

    Zeptejte se nás online:

    Otevřte si v pravém dolním rohu chat a zeptejte se nás na cokoliv.

     

    Pište nám na:

    obchod@lezeckecentrum.cz

     

    Rádi Vám pomůžeme.

    Obchodní podmínky

    Provozovatel

     

    Lezecké centrum s.r.o.
    Táborská 979/5, 140 00, Praha 4
    Tel.: 604 240 887 
    IČ: 27425363 
    DIČ: CZ27425363

    Kamenná prodejna na adrese: Křížová 6, 150 00, Praha 5

     

    Objednávka zboží

    • Tyto obchodní podmínky platí v internetovém obchodě www.smichoffer.cz, jehož provozovatelem je firma Lezecké centrum s.r.o.

    • Podáním objednávky zákazník stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí.

    • Každá přijatá objednávka v našem obchodě je závazná.

    • Zákazník je o své objednávce informován e-mailem, ihned po jejím uskutečnění.

    • Storno objednávky je možné do 2 hodin od učinění objednávky. A to e-mailem na adresu: obchod@lezeckecentrum.cz, nebo v pracovní dny od 9:00 - 18:00 hod. telefonicky na 604 240 887. SMS zprávy nejsou akceptovány. Pokud zákazník již poukázal finanční obnos na účet prodávajícího, je prodávající povinen tuto částku vrátit.

    • Uzavřením kupní smlouvy dává kupující prodávajícímu souhlas se zpracováním svých kontaktních údajů a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Kontaktní údaje, které kupující uvede při objednání, slouží výhradně pro naši potřebu a nebudou poskytnuty jiným subjektům s výjimkou zpracovatelů plateb.

     

    Dodací termíny

    • Dodací lhůta u zboží které je skladem je obvykle 2 -3 pracovní dny, v mimořádných případech do 7 dnů. U zboží které není skladem je doba na dohodě.

    • Pokud nebudeme z nějakých důvodů schopni tuto lhůtu dodržet, bude zákazník v dostatečném předstihu o této skutečnosti informován.

    • Počátek dodací lhůty se počítá při platbě na dobírku okamžitě po uskutečnění objednávky. Při platbě převodem se jako počátek dodací lhůty počítá přijetí platby z naší strany.

    Platební a dodací podmínky

    • Doprava a balné činí 79 Kč. Zásilky jsou odesílány prostřednictvím PPL.

    • Za dobírku je příplatek 30 Kč.
    • Platba může být provedena hotově nebo platební na prodejně, dobírkou, převodem nebo online přes platební bránu ComGate ePlatba.

    • Po odeslání objednávky má Plátce možnost využít službu ePlatba, která ho přesměruje na internetové bankovnictví jeho banky. Plátce prostřednictvím  internet bankingu odešle Platbu. Prodávající expeduje zboží ihned po přijetí potvrzení o úhradě. Převody peněz jsou uskutečňovány prostřednictvím účtu společnosti ComGate Payments,a.s.
      Citlivé vstupní údaje, které zadáváte do systému internetového bankovnictví, jsou chráněny platebními branami bank a nedostávají se do prostředí třetích stran. Zpracovatelé plateb vidí pouze informace o transakci, které jim banka s odeslanou transakcí sdělí.
    • U objednávek nad 999 Kč (po slevě) poštovné ani balné nebude účtováno.

    • S každou zásilkou obdrží zákazník daňový doklad.

    • Nákup prostřednictvím e-obchodu lze uskutečnit pouze na území České republiky.

    Reklamační podmínky

    • Při vyřizování reklamací se prodávající řídí zákonem č.40/1964 Sb., ve znění pozdějších předpisů (Občanský zákoník) a zákonemč. 634/1992 Sb., ve znění pozdějších předpisů (zákon o ochraně spotřebitele).

    • Zákazník má právo od dopravce (Česká pošta, resp. PPL) nepřevzít zásilku, pokud je poškozený transportní obal. V případě převzetí takové zásilky je nutné s dopravcem sepsat protokol o poškození zásilky.

    • Vyskytne-li se u zakoupeného zboží v záruční době vada, má zákazník právo tuto vadu reklamovat.

    • Reklamované zboží zašlete na adresu: Lezecké centrum s.r.o., E-SHOP, Křížová 6, 150 00 Praha 5. Ke zboží doporučujeme přiložit listiny, které nakupující se zbožím obdržel, tedy např. daňový doklad, záruční list aj. Dále je nutné přiložit stručný popis reklamované vady na výrobku, případně označit.

    • Zákazníkovi doporučujeme předložit reklamované zboží čisté, zbavené všech nečistot a hygienicky nezávadné. Společnost Lezecké centrum s.r.o. je oprávněna odmítnout převzít k reklamačnímu řízení zboží, které nebude splňovat výše uvedené zásady obecné hygieny (Vyhláška 91/1984 Sb., o opatřeních proti přenosným nemocem).

    • Prodávající se zavazuje informovat zákazníka o příjmu reklamace nejpozději do tří pracovních dnů od obdržení reklamace.

    • Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.

    • Záruční doba je 2 roky, pokud není na zboží nebo v záručním listu uvedeno jinak.

    • Záruční dobu nelze zaměňovat se životností výrobku, která může být kratší díky nesprávnému používání, ošetřování nebo zacházení s výrobkem. Při ošetřování dbejte pokynů výrobce.

    • Prodávající odpovídá zákazníkovi za to, že prodávaná věc je při převzetí zákazníkem ve shodě s kupní smlouvou, zejména, že je bez vad. Shodou s kupní smlouvou se rozumí, že prodávaná věc má jakost a užitné vlastnosti smlouvou požadované, prodávajícím popisované nebo na základě prováděné reklamy očekávané, popř. jakost a užitné vlastnosti pro věc takového druhu obvyklé.

    • V případě, že věc při převzetí zákazníkem není ve shodě s kupní smlouvou, má zákazník právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku zákazníka buď výměnou věci nebo její opravou. Není-li takový postup možný, může zákazník požadovat přiměřenou slevu z ceny nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud zákazník před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.

    • Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.

    • Reklamační řád firmy Lezecké centrum s.r.o. v plném znění naleznete ZDE

    Vrácení a výměna zboží

    • Na základě zákona č. 367/2000 má nakupující právo na odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží.

    • Pokud nejste se zbožím zakoupeným u nás spokojeni (nevyhovuje plně Vašim požadavkům), jste oprávněni zboží vyměnit. Zboží bude vyměněno do 14 pracovních dnů, popř. na základě domluvy o dostupnosti požadovaného zboží. Žádáme Vás, abyste zboží vraceli neporušené včetně obalu, jak bylo převzato od prodávajícího a schopné dalšího prodeje. Se všemi listinami, jako je faktura, záruční list a jiné.  Před odesláním zboží zpět na naši adresu doporučujeme informovat naše operátory na tel.č.: 604 240 887. Při výměně zboží Vám bude účtováno poštovné dle platného ceníku (99 Kč).

    • Pokud nejste se zbožím zakoupeným u nás spokojeni (nevyhovuje plně Vašim požadavkům), nabízíme Vám rovněž možnost zboží do 14 dnů od převzetí vrátit viz. 1. odstavec: Vrácení a výměna zboží. Zboží bude přijato po vzájemné dohodě a po jeho zaslání (nebo po osobním doručení) na naši adresu Lezecké centrum s.r.o., E-SHOP, Křížová 6, 150 00 Praha 5. Žádáme Vás o dodání zboží včetně obalu, jak bylo převzato od prodávajícího a schopné dalšího prodeje! Se všemi listinami, jako je daňový doklad, záruční list a jiné. Peníze Vám budou vráceny převodem na účet, pokud nemáte bankovní účet, tak složenkou (Česká pošta). Peníze Vám budou vráceny nejpozději do 30 dnů od převzetí zboží dle zákonné lhůty. V případě dotazů se, prosím, obraťte na naše operátory, kteří Vám rádi poradí, jak situaci řešit.