Výměna nebo vrácení zboží zakoupeného na SmíchOFFer.cz
Přišlo Vám domů zboží, které jste si objednali na SmíchOFFer.cz, ale nesedí Vám velikost anebo s ním prostě nejste spokojeni? Věřte, že jsme se snažili k Vaši objednávce přistupovat s maximální péčí a odpovědností a víme, jak nepříjemné to je, když ze zakoupeného zboží nemáte radost. My chceme mít zákazníky, kteří budou spokojeni nejen s námi, ale i zakoupeným zbožím, protože pouze tehdy se k nám znovu vrátí. A proto, stejným způsobem, jako jsme Vaši objednávku vyřizovali, jsme připraveni řešit i tyto situace. |
Všichni zákazníci, kteří u nás nakoupí, mohou zboží do 14 dní od převzetí vrátit a to i z důvodů, které jsme popisovali výše anebo klidně bez udání jakéhokoliv důvodů.
Jsme připraveni Vám poradit se správným výběrem velikosti anebo s vhodným druhem hokejového výstroje již před samotným nákupem, stačí nás pouze kontaktovat. Přesto se někdy může stát, že velikost prostě nebude sedět, v tom případě zboží můžete bez jakýchkoliv problémů vrátit či vyměnit.
Za jakých podmínek můžu zboží vrátit/vyměnit?
- zboží nesmí být použito (nesmí být nošeno, nesmíte v něm třeba lézt),
- zboží musí být kompletní (včetně příslušenství, návodu, atd.),
- zboží nesmí být žádným způsobem poškozeno, včetně originální krabice či balení (roztrhaný sáček, atd.). Doporučujeme, abyste vzhledem k tomuto faktu při vybalování zboží neponičili originální obal (např. rozřezání krabice od lezeček, roztržení obalu od sedáků, atd.),
- společně s vraceným zbožím je třeba zaslat také originál daňového dokladu, tj. fakturu společně s dodacím listem,
- poštovné spojené se zasláním zboží zpět hradí kupující, vracené zboží by mělo být při přepravě pojištěno na částku odpovídající hodnotě zboží,
- zboží nesmí být zasíláno na dobírku, takováto zásilka nemůže být z naší strany přijata.
Jak při vracení/výměně zboží postupovat?
- vyplňte prosím speciální reklamační protokol SmíchOFFer.cz, který je k dispozici ke stažení ve spodní části této stránky. Tento reklamační protokol je vytvořen v souboru Exel, jeho vyplnění by pro tak Vás mělo být jednoduché. Na disk Vašeho počítače uložíte reklamační protokol a to zcela běžným způsobem po kliknutí na tlačítko ULOŽIT, následně vyberete místo na disku, kam se má soubor uložit,
- protokol následně otevřete a vyplníte a napíšete, zda chcete zboží vrátit nebo vyměnit za jiné, jinou velikost. Vyplněný protokol je třeba vytisknout a opatřit podpisem (červená políčka vyplní SmíchOFFer.cz, ostatní zákazník),
- reklamační protokol poté vložte do zásilky, která bude obsahovat reklamované/vrácené zboží. Zboží je třeba zabalit tak, aby obal dostatečně bránil poškození reklamovaného výrobku během přepravy a to včetně obalu výrobku,
- celou zásilku reklamovaného/vráceného zboží včetně reklamačního protokolu SmíchOFFer.cz pak odešlete na adresu:
Lezecké centrum s.r.o., SmíchOffer
Křížová 1018/6
150 00 Praha 5
Požadavek našich zákazníků na vrácení/výměnu zboží je vyřízen zpravidla do 10 pracovních dní od přijetí zásilky. V případě, že nová požadovaná velikost nebude ihned skladem, budeme Vás o tomto faktu, stejně jako o průběhu celého procesu, informovat.
Při vrácení zboží a požadavku na vrácení kupní ceny zašleme při splnění všech výše uvedených podmínek plnou kupní cenu převodem na Váš bankovní účet, a to nejpozději do 30 pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží. (zpravidla je celý proces ale mnohem rychlejší a peníze jsou vráceny během několika dní). V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek (zboží bude již použité, obal bude poničený, atd.) nebudeme moci bohužel akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží Vám bude vráceno zpět.
V případě, že byste měli jakékoli dotazy týkající se vrácení či výměny zboží, můžete se na nás kdykoli obrátit.