Domů / Výměna nebo vrácení zboží
Kategorie
Výrobci
Články
    Nevíte si s něčím rady?

    Zavolejte nám na: 

     

    604 240 887

     

    Po - Pá:   9.00 - 21.00

    So - Ne: 10.00 - 16.00

     

    Pište nám na:

    obchod@lezeckecentrum.cz

     

    Rádi Vám pomůžeme.

    Odběr novinek

    Výměna nebo vrácení zboží

    Výměna nebo vrácení zboží zakoupeného na SmíchOFFer.cz

    Přišlo Vám domů zboží, které jste si objednali na SmíchOFFer.cz, ale nesedí Vám velikost anebo s ním prostě nejste spokojeni? Věřte, že jsme se snažili k Vaši objednávce přistupovat s maximální péčí a odpovědností a víme, jak nepříjemné to je, když ze zakoupeného zboží nemáte radost. My chceme mít zákazníky, kteří budou spokojeni nejen s námi, ale i zakoupeným zbožím, protože pouze tehdy se k nám znovu vrátí. A proto, stejným způsobem, jako jsme Vaši objednávku vyřizovali, jsme připraveni řešit i tyto situace.
     
    Všichni zákazníci, kteří u nás nakoupí, mohou zboží do 14 dní od převzetí vrátit a to i z důvodů, které jsme popisovali výše anebo klidně bez udání jakéhokoliv důvodů.

    Jsme připraveni Vám poradit se správným výběrem velikosti anebo s vhodným druhem hokejového výstroje již před samotným nákupem, stačí nás pouze kontaktovat. Přesto se někdy může stát, že velikost prostě nebude sedět, v tom případě zboží můžete bez jakýchkoliv problémů vrátit či vyměnit.


    Za jakých podmínek můžu zboží vrátit/vyměnit?
     
    • zboží nesmí být použito (nesmí být nošeno, nesmíte v něm třeba lézt),
    • zboží musí být kompletní (včetně příslušenství, návodu, atd.),
    • zboží nesmí být žádným způsobem poškozeno, včetně originální krabice či balení (roztrhaný sáček, atd.). Doporučujeme, abyste vzhledem k tomuto faktu při vybalování zboží neponičili originální obal (např. rozřezání krabice od lezeček, roztržení obalu od sedáků, atd.),
    • společně s vraceným zbožím je třeba zaslat také originál daňového dokladu, tj. fakturu společně s dodacím listem, 
    • poštovné spojené se zasláním zboží zpět hradí kupující, vracené zboží by mělo být při přepravě pojištěno na částku odpovídající hodnotě zboží,
    • zboží nesmí být zasíláno na dobírku, takováto zásilka nemůže být z naší strany přijata.

    Jak při vracení/výměně zboží postupovat?
     
    • vyplňte prosím speciální reklamační protokol SmíchOFFer.cz, který je k dispozici ke stažení ve spodní části této stránky. Tento reklamační protokol je vytvořen v souboru Exel, jeho vyplnění by pro tak Vás mělo být jednoduché. Na disk Vašeho počítače uložíte reklamační protokol a to zcela běžným způsobem po kliknutí na tlačítko ULOŽIT, následně vyberete místo na disku, kam se má soubor uložit,
    • protokol následně otevřete a vyplníte a napíšete, zda chcete zboží vrátit nebo vyměnit za jiné, jinou velikost. Vyplněný protokol je třeba vytisknout a opatřit podpisem (červená políčka vyplní SmíchOFFer.cz, ostatní zákazník),
    • reklamační protokol poté vložte do zásilky, která bude obsahovat reklamované/vrácené zboží. Zboží je třeba zabalit tak, aby obal dostatečně bránil poškození reklamovaného výrobku během přepravy a to včetně obalu výrobku,
    • celou zásilku reklamovaného/vráceného zboží včetně reklamačního protokolu SmíchOFFer.cz pak odešlete na adresu:
       
      Lezecké centrum s.r.o., SmíchOffer
      Křížová 1018/6
      150 00 Praha 5



    Požadavek našich zákazníků na vrácení/výměnu zboží je vyřízen zpravidla do 10 pracovních dní od přijetí zásilky. V případě, že nová požadovaná velikost nebude ihned skladem, budeme Vás o tomto faktu, stejně jako o průběhu celého procesu, informovat.

    Při vrácení zboží a požadavku na vrácení kupní ceny zašleme při splnění všech výše uvedených podmínek plnou kupní cenu převodem na Váš bankovní účet, a to nejpozději do 30 pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží. (zpravidla je celý proces ale mnohem rychlejší a peníze jsou vráceny během několika dní). V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek (zboží bude již použité, obal bude poničený, atd.) nebudeme moci bohužel akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží Vám bude vráceno zpět.

    V případě, že byste měli jakékoli dotazy týkající se vrácení či výměny zboží, můžete se na nás kdykoli
    obrátit.
     
    © Používáme oXyShop