Domů / Výměna nebo vrácení zboží
Výrobci
Články
    Nevíte si s něčím rady?

    Zeptejte se nás online:

    Otevřte si v pravém dolním rohu chat a zeptejte se nás na cokoliv.

     

    Pište nám na:

    obchod@lezeckecentrum.cz

     

    Rádi Vám pomůžeme.

    Výměna nebo vrácení zboží

    Výměna nebo vrácení zboží zakoupeného na SmíchOFFer.cz

    Přišlo Vám domů zboží, které jste si objednali na SmíchOFFer.cz, ale nesedí Vám velikost anebo s ním prostě nejste spokojeni? Věřte, že jsme se snažili k Vaši objednávce přistupovat s maximální péčí a odpovědností a víme, jak nepříjemné to je, když ze zakoupeného zboží nemáte radost. My chceme mít zákazníky, kteří budou spokojeni nejen s námi, ale i zakoupeným zbožím, protože pouze tehdy se k nám znovu vrátí. A proto, stejným způsobem, jako jsme Vaši objednávku vyřizovali, jsme připraveni řešit i tyto situace.
     
    Všichni zákazníci, kteří u nás nakoupí, mohou zboží do 14 dní od převzetí vrátit a to i z důvodů, které jsme popisovali výše anebo klidně bez udání jakéhokoliv důvodů.

    Jsme připraveni Vám poradit se správným výběrem velikosti anebo s vhodným druhem hokejového výstroje již před samotným nákupem, stačí nás pouze kontaktovat. Přesto se někdy může stát, že velikost prostě nebude sedět, v tom případě zboží můžete bez jakýchkoliv problémů vrátit či vyměnit.


    Za jakých podmínek můžu zboží vrátit/vyměnit?
     
    • zboží nesmí být použito (nesmí být nošeno, nesmíte v něm třeba lézt),
    • zboží musí být kompletní (včetně příslušenství, návodu, atd.),
    • zboží nesmí být žádným způsobem poškozeno, včetně originální krabice či balení (roztrhaný sáček, atd.). Doporučujeme, abyste vzhledem k tomuto faktu při vybalování zboží neponičili originální obal (např. rozřezání krabice od lezeček, roztržení obalu od sedáků, atd.),
    • společně s vraceným zbožím je třeba zaslat také originál daňového dokladu, tj. fakturu společně s dodacím listem, 
    • poštovné spojené se zasláním zboží zpět hradí kupující, vracené zboží by mělo být při přepravě pojištěno na částku odpovídající hodnotě zboží,
    • zboží nesmí být zasíláno na dobírku, takováto zásilka nemůže být z naší strany přijata.

    Jak při vracení/výměně zboží postupovat?
     
    • vyplňte prosím speciální reklamační protokol SmíchOFFer.cz, který je k dispozici ke stažení ve spodní části této stránky. Tento reklamační protokol je vytvořen v souboru Exel, jeho vyplnění by pro tak Vás mělo být jednoduché. Na disk Vašeho počítače uložíte reklamační protokol a to zcela běžným způsobem po kliknutí na tlačítko ULOŽIT, následně vyberete místo na disku, kam se má soubor uložit,
    • protokol následně otevřete a vyplníte a napíšete, zda chcete zboží vrátit nebo vyměnit za jiné, jinou velikost. Vyplněný protokol je třeba vytisknout a opatřit podpisem (červená políčka vyplní SmíchOFFer.cz, ostatní zákazník),
    • reklamační protokol poté vložte do zásilky, která bude obsahovat reklamované/vrácené zboží. Zboží je třeba zabalit tak, aby obal dostatečně bránil poškození reklamovaného výrobku během přepravy a to včetně obalu výrobku,
    • celou zásilku reklamovaného/vráceného zboží včetně reklamačního protokolu SmíchOFFer.cz pak odešlete na adresu:
       
      Lezecké centrum s.r.o., SmíchOffer
      Křížová 1018/6
      150 00 Praha 5



    Požadavek našich zákazníků na vrácení/výměnu zboží je vyřízen zpravidla do 10 pracovních dní od přijetí zásilky. V případě, že nová požadovaná velikost nebude ihned skladem, budeme Vás o tomto faktu, stejně jako o průběhu celého procesu, informovat.

    Při vrácení zboží a požadavku na vrácení kupní ceny zašleme při splnění všech výše uvedených podmínek plnou kupní cenu převodem na Váš bankovní účet, a to nejpozději do 30 pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží. (zpravidla je celý proces ale mnohem rychlejší a peníze jsou vráceny během několika dní). V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek (zboží bude již použité, obal bude poničený, atd.) nebudeme moci bohužel akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží Vám bude vráceno zpět.

    V případě, že byste měli jakékoli dotazy týkající se vrácení či výměny zboží, můžete se na nás kdykoli
    obrátit.