Domů / Doprava a termíny doručení
Kategorie
Výrobci
Články
    Nevíte si s něčím rady?

    Zeptejte se nás online:

    Otevřte si v pravém dolním rohu chat a zeptejte se nás na cokoliv.

     

    Pište nám na:

    obchod@lezeckecentrum.cz

     

    Rádi Vám pomůžeme.

    Doprava a termíny doručení

    Vážení zákazníci, pro Vaši přesnou informovanost můžete na našich stránkách zjistit ještě před objednáním, kdy přesně zboží dostanete. Každý produkt na našich stránkách má uveden stav, který vypovídá o jeho skladové dostupnosti. Snažíme se mít co nejvíce produktů skladem přímo u nás, aktuálně držíme skladem vždy kolem 2000 položek. V tabulce níže se můžete podívat, kdy bude zboží u vás doma, popřípadě kdy se můžete zastavit u nás na prodejně.

    Zboží si můžete vyzvednout v naší kammené prodejně v Praze nebo ho zasíláme přepravní společností PPL. Zároveň také nabízíme službu Zásilkovna, která má přes 5000 odběrných míst po celé ČR. Balík si můžete vyzvednout kdykoliv se Vám to hodí, doporučujeme ;) Je ale jen na vás, jaký si zvolíte způsob doručení a platby. K ceně zboží je připočtena částka za dopravu a balné dle pevně stanoveného ceníku (viz tabulka níže).

    S každou zásilkou obdržíte daňový doklad, to je samozřejmost ;)

     Stav dostupnosti na eshopu  Typ dopravy  Objednávka časově  Kdy budete mít zboží u sebe?  Poznámka
     Skladem  osobní odběr  nerozhoduje  Zboží je k odběru ihned. Záleží kdy se zastavíte ;)  Otevírací doba prodejny
    Skladem PPL do 9:00 zítra Doručení do zítra platí, pokud se jedná o pracovní den. Přepravce nejezdí o víkendech a státních svátcích.
      PPL po 9:00 za 2 pracovní dny  
    Skladem Zásilkovna do 12:00 zítra Doručení do zítra platí, pokud se jedná o pracovní den. Přepravce nejezdí o víkendech a státních svátcích.
      Zásilkovna po 12:00 za 2 pracovní dny  
    Na objednávku nerozhoduje nerozhoduje Kontaktujte nás prosím emailem nebo telefonicky pro přesnější informace o dodání. Musíme ověřit dostupnost u dodavatele.
    Zboží, které nemáme na eshopu nerozhoduje individuálně individuálně Pokud hledáte něco co jste u nás nenašli, tak se na nás neváhejte obrátit a pokud to jen trochu bude v našich silách, tak se vám pokusíme zboží sehnat.

     

     Ceník  hotově/kartou na prodejně  Převodem nebo online kartou  Dobírkou
     osobní odběr  0 Kč  0 Kč  -
     PPL do 298 Kč  -  79 Kč  109 Kč
     PPL nad 299 Kč  -  0 Kč  30 Kč
     Zásilkovna do 298 Kč  -  49 Kč  79 Kč
     Zásilkovna nad 299 Kč  -  0 Kč  30 Kč

     

    Při nákupu nad 299 Kč máte dopravu zdarma

     

    Osobní odběr

    Za volbu osobního odběru se samozřejmě nic neplatí a své zboží si můžete vyzvednout v kamenné prodejně přímo na lezecké stěně Smíchoff.

    Jak se k nám dostanete zjistíte ZDE

     

    Přepravní společnost PPL

    Doručení balíku přepravní společností

    • řidič vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí vám přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti
    • zásilku vám standardně doručíme v rozmezí 8–18 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem). V případě nezastižení vám zanecháme oznámení a balík se pokusíme doručit ještě jednou následující pracovní den
    • hmotnost balíku je omezena do 50 kg
    • v určitých lokalitách ČR nabízíme i večerní doručení v rozmezí 17–21 hodin (seznam lokalit naleznete na: www.ppl.cz)
    • zásilku vám doručíme následující pracovní den po jejím převzetí od odesilatele


    Převzetí a reklamace

    • Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody.
    • Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání – skryté vady je možné ohlásit odesílateli do 3 dnů po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě.

     
    Komunikace s PPL

    Pro komunikaci s PPL výhradně používejte číslo zásilky (11 číslic)